A.M.R. 3 zile…

Posted: 11/06/2013 by Oana in Set sail 2013

Au inceput pregatirile. Ca de obicei, exact acum este cea mai mare agitatie la birou, asa ca, printre picaturi (la propriu), aranjez lucrurile pentru plecare.

Am avut deja sedinta tehnica cu echipajul, am trimis cuminte tuturor pe e-mail concluziile discutiei: cine cu cine pleaca, cine ce cumpara, ce trebuie neaparat sa-si ia cu ei (mai ales pentru cei noi pe barca).

S-a facut lista de cumparaturi alimentare din tara…aici anul acesta este ma complicat, avem doi vegani cu noi, chestiune care mie imi pune mintea pe bigudiuri, pentru ca nu prea am in vocabularul gastronomic retete de genul asta. Si nici nu-mi vine sa le spun ca in alti ani am afumat insulele grecesti de miros de plescoi la gratar de nu se mai vedeau „grec cu persoana”. Acum sunt chiar curioasa cum o sa decurga lururile, ori noi vom ajunge in 2 saptamani sa rontaim seminte si sa pastem linistiti salata (desi intre mine si o caracatita la gratar nu poate sta nici politia de coasta), ori ei se vor deda la ce gatim noi acolo, in nemernicia noastra …

Am facut si necesarul de prim ajutor (bandaje, apa oxigenata, etc), chestii pe care ma rog in fiecare an sa nu le folosesc. Am umplut deja geanta de voiaj de haine pe care…nu le vom purta. Deja am renuntat sa-mi mai iau chestii elegante, dar tot mai scap cate o pereche de sandale mai pretentioase si o tona de cosmetice, desi stiu ca voi umbla doar in slapi si ca parul meu va arata ca o gramada de calti dupa cateva zile. Ah, dar nimic nu ma poate opri din frenezia listutelor si din bucuria de a privi micile gramajoare de nimicuri inutile care ma poarta si mai aproape de vacanta.

Comentarii
  1. radu florian spune:

    Mai sunt locuri libere pe barca ?
    Tura din 15 iunie e pe o saptamina sau 2 ?
    Eu am liber saptamina 23-30 iunie si daca mai pleaca cineva incolo de ORIUNDE din tara …ajung si eu pe barca .
    Singur nu ma incumet la calatorie .

  2. Adrian spune:

    intre timp noi (cei ramasi acasa) ne asezam confortabil in fotoliu si asteptam primele poze si detalii savuroase de la fata locului … tinem aproape 🙂
    va doresc mult soare, vant din travers, mare calma si calda … and enjoy the octopus 🙂

    • Radu spune:

      Adi, intotdeauna vei fi parte din echipajul nostru oriunde ne-am afla. Nu pot uita raspunsul tau la intrebarea: mananci peste ?
      Eu? In orice pozitie !

  3. adelites spune:

    unde iesiti anul acesta? (va urmaresc bloguil si prietenii mei ies pe mare acum de sambata 2 saptamani in Ciclade) – poate va intalniti 🙂

    • Radu spune:

      Iti multumesc ca ne citesti 🙂
      Duminica vom iesi in larg din Lefkas – marea Ionica, pe urmatorul traseu (aproximativ):
      Lefkas, Kefalonia, Zakinthos, Ithaka, Atokos, etc…

Lasă un comentariu